9 Mart 2014 Pazar

ÇİFTLİK HAYVANLARI PASTASI

 
 
 


27.07.2012

ÇİFTLİK HAYVANLARI PASTASI

Melek arkadaşımızın sevgi dolu küçük kızı Işıl hayvanları çok sevince pastasını da çiftlik hayvanları temalı seçti. Hala her gördüğünde bu pastanın aynısından istediğine göre onu mutlu edebildim. Işıl'ın ışığı hiç sönmesin, sevgi dolu yüreği hep mutlu olsun inşallah...



Pastaların görselliği kadar lezzeti de çok önemli. İç kısmını merak edenler için pastanın kesilmiş halini de paylaşıyorum. Kesinlikle çok lezzetli.

 
 
 


 Bu kurabiyeler de o günün temasına özel hayvan, çiçek desenli bonibonlu kurabiyeler. Çocuklar kadar yetişkinler de çok seviyor bu kurabiyeleri.



 
 

 
Bu çiçek vazosunu lokumlardan tasarladım. Hem eğlenceli hem lezzetli... İsteğe göre çeşitli çiçek vazolarını, çiçek sepetlerini lokumlar, şekerler vs ile tasarlayabilirim. Bu noktada size sadece hayal etmek kalıyor.


 
 
Bunlar da partimizin süsleri. Bebekleri bizzat kendim yaptım. İçlerinde lavanta var. Amaç kullanışlı hatıralar yaratmak. Doğum gününe gelen arkadaşlara o günü hatırlatacak küçük hediyeler verince onlar da mutlu dönüyor. Bu lavanta kokulu bez bebekler gardıroplarda hoş koku sağlayacaktır.


 


Bu doğum gününün diğer hatıraları ve masa süsleri de hayvan şeklinde peçeteliklerdi. Tamamen el yapımı olan bu peçeteliklerde de hayallerinize sınır tanımıyorum. İstediğiniz temaya uygun peçetelikler yapıp masanıza renk  katmak için size düşen hayal edip benimle iletişime geçmek.
 
                                                                                                           
 
 
 
 
 

 
 
 



 





 

 





 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder