10 Mart 2014 Pazartesi

ÖRGÜ PASTA


 
 
 
 
 
''Geçmişte yaşadıklarım bana şunu öğretti; hepimiz bu dünyaya hayatımızı en iyi şekilde yaşamak için geliyoruz ve inanın bana hayat sıkıntılarla, umutsuzluklarla, pişmanlıklarla harcanmayacak kadar kısa. Dertler ve sıkıntılarla boğuşurken her gün bir öncekinin aynısı gibi görünmeye başlıyor. Oysa ki her yeni gün kendi mucizelerini de beraberinde getiriyor. Hem de en beklenmedik anlarda. Doğduğumuz andan itibaren hepimize birer yumak iplik veriliyor. Bundan mutluluğun desenlerini örmek ise bizim elimizde.''
(Debbie Macomber Bir Yumak Mutluluk kitabından alıntı.)
Ben de örgü örmeyi çok severim. Sizlerle ördüğüm kıyafetleri de paylaşacağım. Çiğdem Hanım da örgü örmeyi çok seven biri olduğu için arkadaşları bu temayı seçti. Ben bu pastaya bakınca örgü örmenin huzurunu yakalayabiliyorum. Örgü örmenin gerçek bir rehabilitasyon yolu olduğuna inanıyorum. Gerçekten pek çok psikolojik faydası var ve herkese tavsiye ederim. Eliniz, yüreğiniz ve beyninizle yoğunlaşmanıza, kuruntulardan uzaklaşmanıza sebep olur ve sakinleştirici bir etki sağlar.Rengarenk ipliklerle ve yumaklarla uğraşmak ruhsal olarak da aydınlanmamızı ve kendimizi iyi hissetmemizi sağlar. Sevdiğimiz birine kendi ellerimizle üretebildiğimiz bir şeyi vermek, karşı tarafında ne kadar önemli olduğunu hissetmesine sebep olur. Yaratıcılığınızı ortaya çıkararak üretken olduğunuzu fark edebilir ve bitirdiğinizde başarı duygunuzu tatmin edersiniz. Duygularınızı ifade edebilme şansını yakalamış olursunuz.
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder